micronutella ☯

Direktlänk till inlägg 13 augusti 2014

jaha

Av Erika Micronutella - 13 augusti 2014 18:06

jag hade glömt att jag faktiskt har en blogg. hej.

ojojoj, så mycket har hänt.. eller ja, jag vet inte. jag kan iallafall summera allt lite sådär.

16-24 juli var jag i stockholm och på multicon, det var askul. träffade några nya personer som jag fortfarande har kontakt med, det är nice. 17-20 var det multicon och 21-23 var jag i stockholm och shoppade osv, men det var så jävla varmt så man orkade nästan inte göra någonting. träffade claudia (@methvddict på insta, neverogre på tumblr) dagen jag skull åka, hon är nice hon också. 

efter stockholm åkte jag till linköping den 24 och stannade där tills den 27 juli. jag träffade välidgt många nya vänner där och det var jättekul, och jag såg även dunderpatrullen. första dagen på närcon var lite halvjobbig men det blev ok i slutet. fast, det var typ 30+ varje dag och jag fick nästan värmeslag. men alla människor, aktiviteter osv gjorde det mycket bättre.

och nu efteråt så är dt enda jag gjort att kolla på youtubers, äta och skriva fanfiction. och lyssna på musik. och browsa tumblr. 

i've been browsing the internet too much.

jag har beställt lite grejer som jag praktiskt sett sitter och väntar på vid postlådan. en bastille-tröja, en danisnotonfire-tröja och en amazingphil-tröja~ fett glad.

jag har inga bilder på datorn och jag orkar inte ladda upp från mobilen, lol.

btw, skolan börjar den 20 augusti, kill me

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erika Micronutella - 14 juli 2014 12:54

Halloj igen! Alldeles snart åker jag till Stockholm och till Multicon, på onsdag rättare sagt. Jag kommer vara i Stockholm 17-13 juli så ser man mig där får man gärna säga hej ^^ 24-27 juli kommer jag vara på Närcon. Efter att jag kommit hem komm...

Av Erika Micronutella - 30 juni 2014 15:35

Tja, tjena, hej, hallå.. Det finns mycket man kan börja ett blogginlägg med men allt låter så fult. Denna vecka har mina bonuskusiner och min bonusfaster varit här, och herregud vilken intensiv vecka det har varit. Vi har varit på Birsta City, på s...

Av Erika Micronutella - 20 juni 2014 13:20

Nu har jag inte gjort ett riktigt långt blogginlägg på länge. Jag tänkte berätta om lite saker som har hänt.  Den sista veckan av skolan så var jag på elevens val, och då valde jag att sy kläder. Jag sydde en ganska avancerad blus men jag blev inte...

Av Erika Micronutella - 19 juni 2014 10:55


  i kväll eller på fredag blir det blekning, sen blir det rosalilablå typ eh ...

Av Erika Micronutella - 3 juni 2014 21:33

jag är så himla less på mitt hår. jag blir bara frustrerad över att det är så långt och tovigt och lockigt och fult och att jag har typ två decimeter med utväxt. sååååå jag funderar på att klippa det kort, ungefär såhär:     (pictures from goog...


I'm on a rollercoaster that only goes up

fråga mig

3 besvarade frågor

gästbok

arkiv

besöksstatistik

kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014
>>>
Shiny Turquoise Star

Ovido - Quiz & Flashcards