micronutella ☯

Alla inlägg den 18 maj 2014

Av Erika Micronutella - 18 maj 2014 13:37

tjaaa (✿◠‿◠)
sitter på toan i orsa just nu. fan vad jobbigt det är att vara här, hos farmor och farfar. farmor håller på att bli blind, dem grälar jättemycket, och hon tror fortfarande att jag är typ sex år gammal.. det är jättejobbigt, för jag vet att dem inte lever länge till. usch, min bonusmammas mamma gick bort i vintras. döden ger mig sån ångest.

iallafallll, så ja jag är här i orsa. vi åkte hit i fredags, igår var jag och familjen i mora och shoppade. köpte vita knästrumpor, present till landija(inte med på bilden), klistermärken och hårspännen. fick även fina politik-knappar att sätta på min väska. idag så ska vi åka hem, om typ en halvtimme. ska bli jätteskönt att bara sitta i bilen och lyssna på kyary och dunderpatrullen (✿◠‿◠)

Av Erika Micronutella - 18 maj 2014 11:31

nu var det fan aslänge sen jag bloggade.

asmycket saker har hänt, eller hänt och hänt men ja typ. jag har bytt tillbaka till min wapanese/fairy kei/pastel goth-ish stil, saknade den asmycket. 

den 10e maj så var jag på hanamipicknick, det var jättemysigt och jag var extremt populär bland fotograferna. 8) känner mig ascool tbh. nejmen jag har alltid hört att mitt ansikte är sååå himla fint att fotografera, att jag alltid blir bra på kort.. det tycker väl jag själv också, fast förut så tyckte jag inte det. men om nån ska knäppa kort på mig nu så vet jag ungefär hur jag ska göra för att se ut som när jag tar bilder på mig själv. jag har stått framför spegeln och övat, endast för att jag inte ska bli missnöjd med alla dessa bilder. xd

iaf så var jag där med landija och oskar, först möttes vi upp vid lekplaneten. jag skulle tagit med en tröja till henne men den glömde jag xd

sen så gick vi till hemköp, köpte jordgubbar, och sen gick vi till picknicken. där träffade vi joel, nora och hennes kompisar, clara, sofia, jonas, linus och en massa andra awesome personer cx

det var askul. 

jag har även hållit på med en cosplay som jag precis blivit klar med, och det är luigi från super mario. bilder finns på min instagram: micronutella

jag har även beställt en blå seifuku från bodyline!~ jag är så glad för jag har allid velat ha en. den kommer nog fram i veckan c:

jag håller just nu på att planera outfits och beställer lite grejer nu och då som jag ska ha till sommaren, på multicon, närcon och kawaiicon. jag måste köpa en peruk, kjol, skor, tights och en tröja xd

fast tröjan ska jag köpa från new yorker. måste typ gå och köpa den nu så att den inte tar slut haha. men det var typ allt för mig, ciaooo~

Tidigare månad - Senare månad

I'm on a rollercoaster that only goes up

fråga mig

3 besvarade frågor

gästbok

arkiv

besöksstatistik

kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2014 >>>

tidigare år

Shiny Turquoise Star

Ovido - Quiz & Flashcards